Matporr

Min matmani är tillbaka med full kraft. Jag tänker på mat hela tiden. Måste vara ute och promenera på dagarna för att inte vilja äta hela tiden. Det är eget hårdbröd och olika frukter som lockar. Jag har lusläst Buffé från tre månader. Jag har kollat på Mat Niklas på webben. Matporr! Däremot är jag lite besviken på att Niklas släppt hela den lantliga känslan på programmet och mer ser ut som en stekare. Man kan väl inte få allt.

Mat är så lätt när man är hemma och har ett kylskåp och skafferi till förfogande. Så lätt att det nästan är löjligt.

Nu ska jag ut och promenera så att jag kan få äta andra frukokst.

Kommentarer
Postat av: Fröet

mmm...jag äter frulle nu

2009-05-15 @ 08:37:24
Postat av: Jazzhoppan

ALLTID en second breakfast :-)

2009-05-15 @ 08:46:33
Postat av: Kotte

Att laga mat är ju fantastiskt roligt. Att äta den minst lika trevligt.



Jag har saknat ditt hembakta hårdbröd! Går det att önska sig ett litet paket nybakt inom snar framtid?

2009-05-15 @ 16:15:35
URL: http://enkottestankar.blogg.se/
Postat av: Hanna

Kotte: Jag ska med glädje ge dig receptet.

2009-05-16 @ 11:49:07
URL: http://hannasplats.blogg.se/

Skicka flaskpost

Namn:
Kom ihåg mig till nästa flaskpost

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0