Utmanad

Fröet har utmanat mig. Jag ska skriva om hösten och vintern som varit. Så här kommer best of.

Bästa köpet

Flygbiljetter.

Bästa utgången/festen

Det har varit ett par riktigt bra fester under hösten och vintern. Jag måste ändå säga att Princefesten som förde mig tillbaka till 80-talet var precis så där galen som fester ska vara, utan att för den skull urarta. Den hade faktiskt allt.



Höstens låt

Det måste vara It pays to belong med Embassy. Den har liksom blivit tonsättande för hösten, förhöjt upplevelser, tagit mig upp ur mindre djupa brunnar.

Roligaste resmålet

Oslo. Den resan hade liksom allt: goda vänner, bra fester, bra dans, god mat, gott vin... och så vidare.



Bästa bio

Eh... hur menar vi nu med bio. Ja, jag såg iofs Australia och den fick mig att tänka på andra breddgrader.

Höstens flirt

Den med olika lärosäten i landet.

Jag har lärt mig

Det finns människor som aldrig ger upp. Och det är inte bara positivt utan snarare väldigt tröttsamt.

Frisyren

Den som jag fick i födelsedagspresent. Jag har inte sett ut så i håret sedan dess. Men när min frissa hade fixat såg det mycket bra ut.



Plagget

Solklart. Det jag har vistats i så gott som hela hösten.



Musiken

En kavalkad av Kent, gammalt nytt, minnen och sentimentalitet. Boxen släpptes på min födelsedag. Need I say more...

Skor

Docsen förstås. Som jag längtat.



Utmaning

Genus.

Dryck

Egenhändigt pressad juice. Ananas, apelsin och ingefära. Klockrent.



Mat

Jag borde väl egentligen säga carbonara som blev en klassiker under hösten. Men jag tänker ändå säga veg. Det blev det nya mot slutet av året.

Jobb

Bokrecensionskrivande.

Hudvårdsprodukt

Fenuril

Väskan

Kånken. I love.

Tjat

Skengraviditeten

Dans

Balett till folket. I alla fall folket runt omkring mig. Alla ska med!

Kärlek

Blogmafia. Alltid.

Jag utmanar nu dig som orkar. Eller vad fasen - Karin, Magnus och Marina - ta chansen!

Kommentarer
Postat av: Marina

Älskar utmaningar! I´m in! :)

2009-01-09 @ 13:24:50
URL: http://wondrous.blogg.se/
Postat av: Lina

Fy fan vad snygg du är på 80-talsbilden. Damn Hottie:)



I like!

2009-01-09 @ 14:06:55
URL: http://litenfro.blogg.se/
Postat av: Karin

Oj oj oj. Och jag som skulle sitta hemma i mjukisbyxor och se på film ikväll... Nu måste jag alltså göra något aktivt också! Du får hålla utkik så kommer det.

2009-01-09 @ 17:41:35
URL: http://karinpanyaaventyr.wordpress.com/
Postat av: Blingbling

Galet snygga Docs. Och frisyren gillar jag. Och ja allt :)

2009-01-09 @ 19:07:15
URL: http://blingbling.webblogg.se/

Skicka flaskpost

Namn:
Kom ihåg mig till nästa flaskpost

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0