Kärlek

Jag känner mig nyförälskad. Har fått så mycket kärlek ikväll. Av två små bus.

Jag babysatt mina brorsdöttrar och det var alldeles för länge sen jag såg dem. Den ena hade blivit tung och den andra kelig som tusan. Hon började med att krypa upp på min mage och låg där förnöjt och tittade på tv länge. Sen satt hon i mitt knä så gott som hela kvällen och mös.

Det lever jag på länge.

Men jag är lite rädd över den där dagisbakteriehärden. Vill ogärna bli sjuk igen. Försöker döda lite bakterier genom en liten kapsyl whiskey här. Det ska ju funka, har jag hört.

Läs även andra bloggares åsikter om , ,

Kommentarer
Postat av: Lina

åh..vad jag kan sakna den där närheten..från små mjuka barn

2008-09-22 @ 22:17:51
URL: http://litenfro.blogg.se/
Postat av: 08an

whiskey och en massa exponering mot småbarn är det enda som funkar. Man rider ut en grav förkylningsstorm, sen släpper det!!

2008-09-22 @ 23:51:34
Postat av: Blingbling

Mys. Men som sagt. De är en bakteriehärd. Räkna med en lightförkylning på köpet. Fast det är det värt.

2008-09-23 @ 00:08:00
Postat av: Hanna

Lina: Det får man aldrig nog av.

08an: Låter bra, ska träffa ett till barn idag :)

Bling: Det är ju det...

2008-09-23 @ 09:43:11
URL: http://hannasplats.blogg.se/

Skicka flaskpost

Namn:
Kom ihåg mig till nästa flaskpost

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0