En timme en minut - ett år

Igår satt jag och funderade över vad jag gjorde förra året vid den här tiden.

Svaret var ganska lätt att ta reda på, om man är arkivarie som jag själv. Det finns ju faktiskt framför näsan, här på bloggen. Fritt att ta reda på för den som vill.

En snabb sammanfattning ser annars ut så här:

Blåggade, jobbade, spekulerade i mat, funderade på om jag skulle börja äta gröt, ångestattackade ibland, skrev blaj, levde med en levande blågg. Jäklar vad det kommenterades förra året. I jämförelse är detta rena skämtet. Vart har alla blåggare tagit vägen. Hör det samman med det här med börskrisen ändå, som Blingen spekulerar i.

För ett år sen längtade jag också efter Marocko. I år har min längtan antagit nya former.

Annars är det fanimej precis som förut. Och här tror jag att jag går runt och utvecklas och att mitt bloggande fläckvis dryper av kreativitet. Right!

Läs även andra bloggares åsikter om , ,

Kommentarer
Postat av: Lina

jag tycker din blogg är kreativ:P

2008-10-28 @ 08:07:22
URL: http://litenfro.blogg.se/
Postat av: Hanna

Lina: Tack, vännen! :)

2008-10-28 @ 09:30:13
URL: http://hannasplats.blogg.se/

Skicka flaskpost

Namn:
Kom ihåg mig till nästa flaskpost

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0