Oslo by night

Igår när jag planerade mitt inlägg tänkte jag att jag skulle börja: Oslot har varit snällt mot mig.

Så nu börjar jag.

Oslot har varit snällt mot mig.

Men jag hade glömt hur väl vi anpassat våra rutiner till terrorismen. Så där så att jag verkligen undrar hur den där plastpåsen ska hjälpa, där man får pocka ner sina likvida medel som understiger 100 ml. Jag kände mig lite utelämnad när jag tassade runt på Gardemoen i bara strumplästen. Men så får det vara då. Om det nu är bättre att checka in sina flytande explosiva medel.

Jag är trött idag. Flygresan blev betydligt senare än jag tänkt. Kanske någon som checkat in för mycket explosiva medel i sitt bagage. Vad vet jag.

När vi till slut lyfte från Oslo såg vi för första gången den Osloitiska himlen. Regnet hade upphört.

Läs även andra bloggares åsikter om , ,

Kommentarer
Postat av: Fröet

välkommen tillbaka.



Jag jobbar med det varje dag. Det tar så sjukt mycket tid i kassan med all plombering och att förklara för människor varför det är som det är.



Och till vilken nytta?

2008-11-10 @ 10:31:01
URL: http://litenfro.blogg.se/
Postat av: Hanna

Frö: Det är sannerligen till förtret för många. Jag skulle aldrig orka ifrågasätta i stunden. Jag fattar att det inte är någon som jag ser som har bestämt hur det ska vara. Men irritationen och ifrågasättandet är något som verkligen kommer till ytan när man står där.

2008-11-10 @ 10:38:32
URL: http://hannasplats.blogg.se/
Postat av: Therrorese

TROR du jag är trött på den där plastpåsen??? Det är numera min necessär....

2008-11-12 @ 19:01:03
URL: http://therrorese.blogg.se/

Skicka flaskpost

Namn:
Kom ihåg mig till nästa flaskpost

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0