Skriet från maskinparken

Ett par dagars frånvaro gör att min maskinpark nästan faller samman. Datorn skrek högst och ville verkligen ha min uppmärksamhet. Feed me! Så nu håller jag på och kör allt samtidigt. Allt går trögt, men jag vill ju ge min älskade dator allt det bästa. Uppdateringar hit och dit, säkerhetskopiering och genomsökning av diskar. Allt, allt, allt.

På konferensen trodde mina kollegor att jag var galen när jag skålade för datorn. Min bästa vän, datorn. Utan den är jag... lite naken. Men jag gjorde det, och fick medhåll - av en.

Ipoden har tankats med såväl musik som energi, DVD:n laddats med nya fina saker att spela in och kameran står på tur att få sig lite energi.

Man får aldrig förbise sin maskinpark. Då kan very bad things happen.

Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

Kommentarer
Postat av: Magnus

Min laptop skulle behövas få en ordentlig rundsmörjning. Kan du tipsa om en bra mek?

2008-05-15 @ 20:58:06
URL: http://papamac.blogg.se/
Postat av: Hanna

Magnus: Bloggen är en bra mek.

2008-05-15 @ 22:13:19
URL: http://hannasplats.blogg.se/

Skicka flaskpost

Namn:
Kom ihåg mig till nästa flaskpost

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0