Moderna tankar om varandra

Jag sov djupt inatt. Tankar gick över i drömmar. Jag var osäker på vad som var verklighet och vad som var dröm. Ibland kändes drömmen så verklig. Men jag gissar att det inte har sprungit urukais på min gata inatt i alla fall.

Ibland kan jag styra mina drömmar, jag slår på slow motion, tar om, funderar. Inatt styrde jag. Jag låg i halvdvala och funderade på om det var en bra dröm. Sen bestämde jag mig för att det var bra att det var en dröm och fortsatte in i den.

Det mest overkliga med drömmen var att jag skulle ta bort nagellack. Jag har ju aldrig nagellack!

Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

Kommentarer
Postat av: Magnus

Lätt att det kubbade urukais utanför din lägenhet i natt...

2008-05-18 @ 11:08:55
URL: http://papamac.blogg.se/
Postat av: Fröet

jag behöver nagellacksborttagning. kan du skicka över lite till mig i nästa dröm tack:)

2008-05-18 @ 12:31:52
Postat av: Blingbling

Hahhaha... Så finns det drömmar man inte vill vakna upp ifrån. Sen gör man det i alla fall och blir sur. När jag då vill hitta tillbaka till drömmen skiter det sig helt och drömmen blir en annan. Och jag blir ännu surare när jag vaknar.

2008-05-18 @ 13:22:11
Postat av: garbo två

Nej, jag fixar inte nagellack heller. Mycket bättre att lägga pengar på handkräm.

2008-05-18 @ 16:12:51
Postat av: Hanna

Magnus; Ja, men jag tror det kan ha varit det. Livet på ön...

Fröet: Ska se om jag lyckas!

Bling: Hehe... Det är irriterande!

Garbo: Och tänk så mycket lösningsmedel sen... Handkräm är ju återfuktande istället för uttorkande...

2008-05-18 @ 17:11:26

Skicka flaskpost

Namn:
Kom ihåg mig till nästa flaskpost

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0