Fixering

Ok, äntligen börjar det bli lite substans i den här bloggen känner jag. Någon har exemeplvis hittat hit med frågan: hur lång, gammal är Björn Gustavsson. Jag erkänner att jag själv ställde mig frågan om hans ålder, just i den här bloggen. Men vem fan bryr sig om hur lång han är? Så fixerad kan man väl ändå inte vara vid storlek. Jag trodde faktiskt inte den hade någon betydelse.

Ja, förutom när det gäller fötter då. Vid mina egna fötter är jag rätt storleksfixerad. Så om någon vill ta reda på hur stora fötter han har, den där Björn så går det bra att söka sig hit och tala om det.

Varsågod och skölj!

Läs även andra bloggares åsikter om , ,

Kommentarer
Postat av: Doc

Han har nog en medelstor snopp tror jag.
Eh... för det var väl det du funderar på?
:-)

2008-03-04 @ 12:00:22
URL: http://skargardsdoktorn.blogg.se
Postat av: leopardia

det är ju jättekul att folk googlar istället för att kolla på hans hemsida... men nu med dina knufford så, hehe, kanske folk som söker efter infon doc lämnat hittar hit...

2008-03-04 @ 12:12:19
URL: http://leopardia.webblogg.se/
Postat av: Blingbling

Du måste visa mig var jag hittar detta mätningsverktyg och hur jag länkar det till bloggen. Jag har alltid funderat över hur folk snubblar över den heheh.

2008-03-04 @ 12:29:28
URL: http://blingbling.webblogg.se
Postat av: Ester

Bling: Snubblar? Haha!

2008-03-04 @ 22:43:07
Postat av: Ester igen

Doc: Varsågod och svälj!

2008-03-04 @ 22:44:01

Skicka flaskpost

Namn:
Kom ihåg mig till nästa flaskpost

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0