Matlådeskräck

Jag blev så besviken imorse när jag insåg att jag i stressen imorse fått med mig fel matlåda.

I den jag skulle ha haft med mig var det goda pannbiffar, egen potatismos och sallad med världens godaste dressing. 

Döm av min förvåning när jag fiskade upp köttfrssås ur väskan. Bara köttfärssås.

Så jag fick äta ute istället. I och för sig på favoritlunchhaket, men ändå.

Nu har jag ätit dagens matlåda till middag istället. Lika gott. Till slut.

Och på spisen kokar pasta. Så imorgon blir det köttfärssås med pasta.

Andra bloggar om: ,

Kommentarer
Postat av: Liv

*skrattar igenkännande* Det är en klassiker det där! Jag brukar oftast ta en matlåda som legat i kylen alldeles för länge. Och då är det inte najs att öppna den. :S Eller så är det bara en ursäkt från min sida att äta ute istället ;)
Fin blogg!

2007-10-13 @ 18:04:04
URL: http://www.supergirl.webblogg.se

Skicka flaskpost

Namn:
Kom ihåg mig till nästa flaskpost

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0