Beroende

En negativ effekt dansandet verkar ha över mig är beroendet. Beroendet av den totala utmattningen i kroppen för att kunna sova.

De kvällar jag inte dansar är jag onaturligt pigg hela kvällen och har svårt att komma till ro. Igår passade grannen dessutom på att ha besök som skrattade och stojade och stampade runt på golvet till sent. Det ökade oron i min kropp.

Ska jag behöva dansa/träna varje dag för att kunna känna ro i kroppen?

Har jag skaffat mig ett beroende av endorfiner?

Andra bloggar om: , ,

Kommentarer
Postat av: Beyonce

Dans verka som ett ganska sunt beroende, fast det är nog bra att kunna koppla av utan att vara fysiskt utmattad.

2007-10-21 @ 18:15:27
URL: http://bday.blogg.se
Postat av: Hanna

B: Ja, det är sunt. Men lite jobbigt om man nu inte orkar träna varje dag...

2007-10-21 @ 18:37:13
URL: http://hannasplats.blogg.se

Skicka flaskpost

Namn:
Kom ihåg mig till nästa flaskpost

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0