Lätt panik

Den här dagen har varit lite hysterisk. Jag har gått från ett möte till ett annat, haft en hög post-it-lappar på bordet med saker att åtgärda och människor att återkomma till. De flesta har jag nog betat av. Vissa har jag funnit lite bortglöda under en annan lapp. Med en obestämbar känsla av en obehag och vad-var-det-nu-det-här-var, har jag ringt upp.

Post-it-lappar är inget bra system. Inte när de växer på hög. Jag har utövat brandsläckning idag.

Men jag har också haft bra möten med verkligheten. Och då menar jag den med människor från utanför betongvärlden där jag håller till på dagarna. Jag tror att en del av mötena kan komma att få en uppföljning av det bra slaget. Jag hoppas förstås att de får det allihop.

Idag var en bra dag.

Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

Kommentarer
Postat av: garbo två

Har också varit i känslan
vad-var-det-nu-det-här-var
i flera dagar.
Kan vi inte skylla det på
höstmörkret
där utanför?

2007-11-22 @ 21:11:34
Postat av: Hanna

Garbo två: Visst kan vi säkert det. Jag vet inte om det är så mycket en ursäkt. Men för all del en förklaring.

2007-11-22 @ 21:27:28
URL: http://hannasplats.blogg.se
Postat av: Tom

post-it-systemet är verkligen kasst. Måste själv köpa en almanacka omgående. Du verkar ha ett hett jobb!? :)

2007-11-23 @ 15:51:34
Postat av: Hanna

Jag behöver ett bättre system för att anteckan när telefonen ringer oupphörligen. Jag antecknar överallt och kastar sen lapparna. Så där...

2007-11-23 @ 15:59:24
URL: http://hannasplats.blogg.se
Postat av: Emiladele

Cool site ... I like it :)

2009-01-29 @ 08:19:30
URL: http://emiladele.3steps.com

Skicka flaskpost

Namn:
Kom ihåg mig till nästa flaskpost

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0