Julstök light

Jag har numer tre flaskor glögg hemma. Om jag ska hinna dricka upp dem får jag nog börja i tid. Min snälla svägerska var så gullig och köpte Blossa 07 till mig när hon hittade den, så ikväll ska det nog bli lite havtorn, kanel.

Nästan varje helg framöver är sjukt uppbokad, så för att hinna julstöka får jag börja idag. Det blir storbak och julstädning. För visst håller väl julstädningen ända till jul, en månad?

Här ska det i alla fall lukta jul i lägenheten idag. Glögg, saffran och pepparkakor. Som jag har längtat!

Läs även andra bloggares åsikter om , ,

Kommentarer
Postat av: Tom

Finns det inte nån sorts julspray? Såg en tub på Grays en gång. För den stressade alltså. :)

2007-11-24 @ 13:59:17
URL: http://typpapper.blogg.se
Postat av: Hanna

Tom: Du menar lukten av jul på flaska. Hehe... Jullukt kommer jag nog få till ändå. Det är mest renhetsgraden på lägenheten jag oroar mig lite över.

2007-11-24 @ 15:36:20
URL: http://hannasplats.blogg.se
Postat av: Turnersurveys

Hello. I browse and saw you website and I found it very interesting.Thank you for the good work.

2008-02-07 @ 10:39:31

Skicka flaskpost

Namn:
Kom ihåg mig till nästa flaskpost

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0