Helgkänsla

Ikväll måste det tvättas. Mitt hem och mina kläder luktar dött djur. Och det finns en enkel förklaring till varför det är så. I min väska fraktades även ett par getter. Om än döda. De är väldigt vackra, formade som sittpuffar. Men de luktar ganska allvarligt.

Så kvällen ska hänges till tvättstugan. Jag måste nog laga lite hederlig svensk mat. Hemlagat kan jag sakna när jag är ute och reser. Även om det är skönt att slippa laga själv.

Sen blir helgen lätt hektisk, med barndop och en efterlängtad dejt med mina bloggcompadres.

Jag vill bara dansa och le. I korridoren. Och hemma. Resten av helgen. Jag kanske ska ta mig en svängom på dopet imorgon.

Andra bloggar om:

Kommentarer
Postat av: Fröet

imorrn blir det kung;)

2007-11-09 @ 19:39:55
URL: http://litenfro.blogg.se
Postat av: Hanna

Fröet: Yess, det blir det! =)

2007-11-10 @ 09:25:26
URL: http://hannasplats.blogg.se

Skicka flaskpost

Namn:
Kom ihåg mig till nästa flaskpost

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0