En taktlös dag

En arbetskompis till mig har verkligen peppat mig och pepprat mig med musik idag. Han insisterade på att jag skulle lägga in en massa Beatles-skivor på datorn så att jag fick lite decent music härinne.

Och det kan nog ha behövts idag. Det har varit löjligt dålig energi i mitt rum större delen av dagen. Har inget att skylla på, det kan jag erkänna. Men jag är lite premenstruellt blödig. Den här gången kom jag på det innan, annars brukar jag aldrig fatta i förväg varför livet känns lite extra miserabelt. Utöver det känner jag mig allmänt sunkig - tänker skylla allt på att jag är premenstruell. Så det så.

Nu piggar jag upp mig med lite Beatles. Allt måste ju prövas en gång innan det kan ratas. Det kan ju till och med funka...

Kommentarer

Skicka flaskpost

Namn:
Kom ihåg mig till nästa flaskpost

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0