Pensionärsvarning del II

Inatt drömde jag att jag skulle på festival i en vecka. Det var Roskilde fast i OS-tappning och den skulle gå av stapeln i min hemstad. Så jag tänkte att jag kunde sova hos mamma på nätterna. Det visade sig att man inte skulle få gå in och ut på området. Jag skulle faktiskt bli tvungen att sova i tält. I sovsäck. Och behöva dricka öl varje dag. Det kändes otroligt jobbigt. Nästan oöverstigligt.

Sen blev jag tvungen att klättra ner för någon ställning och var rädd att halka och bryta lårbenshalsen. Nästan i alla fall.

Pensionen väntar. Jag är mogen nog att prata om den i alla fall.


Kommentarer
Postat av: Klusterbitar

Dricka öl till frukostfilen är nog ingen höjdare :)

2007-03-24 @ 16:00:26
URL: http://klusterbitar.blogspot.com
Postat av: Hanna

Klusterbitar: Arrgh, nä då är nog öl med flingor bättre, det är liksom spannmål med spannmål i alla fall :) Inte för att jag har provat något av det...

2007-03-24 @ 16:07:15
URL: http://hannasplats.blogg.se

Skicka flaskpost

Namn:
Kom ihåg mig till nästa flaskpost

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0