Mina grabbs

Idag har äntligen miljöstationen rullat min väg. Jag har blivit av med lite miljöavfall som stått och stått till sig i min garderob alldeles för länge.

Ibland kommer jag på att jag kanske har världens bästa band. De är för rara grabbsen. Berättade att jag ska sjunga på bröllopet och behöver en akustisk stålsträngad gitarr. De tyckte jag ska fråga gamla trummisen som ju äger en sådan. Han ställer säkert upp på det. Sen frågade R om jag ville ha hjälp med att bli lite bättre på att spela på gitarren. Det är lite utsatt att stå i en kyrka med aktustisk gitarr och endsat min röst jämfört med att dra på disten i replokalen, uppbackade av såväl trummor som bas. Jag tackade förstås ja till det erbjudandet.

Så förhoppningsvis har jag både gitarr och kan spela på den i juni. Måste bara försöka komma över tabbarna som jag inte lyckas googla fram.

Kommentarer

Skicka flaskpost

Namn:
Kom ihåg mig till nästa flaskpost

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0