Min port skulle göra sig bra som filmstjärna

Det har varit ett väldigt spring utanför min port på förmiddagen. En grupp viktiga människor med papper, filmkamera och stor lurvig mick på stativ har rusat runt och ropat en massa saker. Först trodde jag att det var bråk på gång eller något byggjobb som drog igång. Sen såg jag gruppen av viktiga människor med fokus på min port.

Så nu väntar jag med spänning på att få veta om min port/mitt hus ska vara med i någon kvalitets-B-rulle eller instruktionsfilm kanske. Dags att sätta min lilla gata på kartan!

Kommentarer
Postat av: Tennis

Gud så spännande! I norrland där jag bodde förut spelade dom in lite av den där möbelhandlarens dotter.. det blev värsta hysterin och folk KRÄVADE stt få synas i bild..

2007-03-09 @ 14:27:48
URL: http://tenniscresendo.blogg.se
Postat av: Hanna

Tennis, det var förstås det jag skulle ha gjort. Krävt att få synas i bild. Eller öppnat fönstret och hängt utanför det och skrikit.

2007-03-09 @ 15:55:57
URL: http://hannasplats.blogg.se

Skicka flaskpost

Namn:
Kom ihåg mig till nästa flaskpost

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0