Illamående

Vaknade vid 4 imorse av kraftigt illamående. Jag hade precis drömt om ett bröllop där jag hinkade i min en massa vatten. Insåg när jag vaknade att jag sovit med öppen mun och därför var törstig. Nå, illamåendet var lite svårt att definiera. Var det på grund av hunger, eller bara någon slags bakisillamående (efter 3 öl...)? Min granne passade på att vakna till liv och gå och duscha. Fy, vad okristligt att behöva gå upp .

Efter någon timme lyckades jag till slut somna om, men när jag vaknade igen så var illamåendet kvar. Det är liksom som att jag är helt andfådd också, eller som att jag andas uppe i bröstkorgen. Helt slut i hela kroppen. Förvisso var det länge sen jag drack alkhol, men att min kropp skulle ta så här illa vid sig av gifterna efter den stora utrensningen, hade jag inte väntat mig. Det lär dröja tills jag dricker igen. 

Jag är fortfarande frusen. Vill bara lägga mig igen och dra täcket över huvudet.

Kommentarer
Postat av: C.

Läskigt sånt där när man inte riktigt vet varför man mår skumt.. Själv vaknade jag med huvudvärk och halsont så jag är också rätt sugen på att gå och sova igen.. Krya på dig!

2007-03-01 @ 10:16:02
URL: http://arligheter.blogg.se
Postat av: Hanna

C: Förkylning är inget vidare det heller. Krya på dig du med!

2007-03-01 @ 10:51:07
URL: http://hannasplats.blogg.se

Skicka flaskpost

Namn:
Kom ihåg mig till nästa flaskpost

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0