En perfekt kväll

Jag hade en så skön kväll igår. Den var faktiskt näst intill perfekt. Trevligt sällskap, champagne, middag, uppsluppen stämning och så lite sport på tv. Kan man önska sig mer? Nu blev det så att det bara var tjejerna som ville kolla på sport, så killarna fick fixa med maten och uppehöll sig i köket. Jag gillade den arbetsfördelningen väldigt bra. I och med att Klüften hade kommit i mål passade vi på att poppa den första flaskan Bolli. Till D:s ära förstås, det är ju han som fixat sig ett jobb. Efter alla dessa år av taxikörande...

På väg hem sprang jag på P nästan vid min gata, så vi passade på att uppdatera oss om vad som hänt på onsdagkvällen när jag gått hem.

Men jag tror på allvar att jag inte tål alkohol längre. Min mage sa ifrån vid 4-tiden även inatt. Jag trodde på allvar att jag skulle behöva gå upp och spy, jag mådde så illa. Men sen när jag vaknade på morgonen var det som att det aldrig hade hänt. Tur att det inte är några festligheter inplanerade på ett tag. Min mage kan behöva vila sig lite...

Kommentarer

Skicka flaskpost

Namn:
Kom ihåg mig till nästa flaskpost

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0