Visa mig

Har varit ute och knatat i gamla bekanta delar av staden till lunch idag. Knatandet var helt ofrivilligt. Men många lunchhak verkar tro att folk fortfarande är jullediga. Jag har aldrig varit det och är det definitivt inte nu - eftersom jag var på väg att luncha ute menar jag.

Jag fick i alla fall gå och gå utan mat i syne. Jag blir gärna hysteriskt hungrig om jag inte får mat i tid. Men till slut fanns där en liten kineskrog att inta lunch på. Vad är det med kineskrogarna? De tar aldrig kort under belopp på 250 kr och det ingår aldrig kaffe eller just något annat som innebär en merkostnad för dem. Tycker det är lite snålt. Dessutom hade de en VISA-skylt på dörren. Ska inte det innebära att de tar kort i alla lägen?

Kommentarer

Skicka flaskpost

Namn:
Kom ihåg mig till nästa flaskpost

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0