Vinterland

Vet inte hur jag ska kicka igång den här dagen riktigt. Det snöar ute så jag vill helst inte gå ut. Det är liksom vackrare lite på avstånd (läs: när man är inomhus). Jag startade dock upp en projekt igår som kräver att jag tar mig till en butik för att kunna fortsätta det. Som den perfekta projektledaren jag är måste jag ju se till att projektet fortlever.

Men det ska bli lite kul att få pälsa på sig riktigt ordentligt för en gångs skull. Jag har ju faktiskt både ordentlig vinterjacka och ordentliga vinterskor, vilket hör till ovanligheterna. Det är ju en riktig vinter jag har väntat på. Nu är den här. Jag kan knappast önska mig mycket mer...


Kommentarer
Postat av: C.

Så du fick din snö till slut! Här är det grönt igen men jag är inte så ledsen för det! Hoppas projektet flyter på!

2007-01-21 @ 12:43:03
URL: http://arligheter.blogg.se
Postat av: Hanna

Jag är lite lycklig för en stund! Så länge det inte blir slask så...

2007-01-21 @ 15:21:17
URL: http://hannasplats.blogg.se

Skicka flaskpost

Namn:
Kom ihåg mig till nästa flaskpost

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0