Vinterbröllop

Tillbaka i stan igen efter en snöfylld, gnistrande tur till Dalarna. Det perfekta vinterbröllopet gick av stapeln i ett soligt och vitt landskap. Det var fint och så trevligt. Massor med god mat, dans, jag höll tal till bruden och en allmän känsla av lägerliv när man bor i samma hus där festen är. Det var nära till sängen när musiken tystnade.

Annars har helgen inneburit mycket färdas i bil. Vi började leka Ebola på vägen upp igår. Det var svårt att släppa när A skulle komma på en stad på D. Hon fastnade varje gång på just den bokstaven, men vi återupptog leken varje gång vi satte oss i bilen. Slutade igår, även då var det hon som skulle ha en stad på D. Imorse kom det, Dover. I och med det la vi ner. I baksätet idag var det ganska stillsamt. Men det har varit en alltigenom trevlig helg. Särskilt som jag fick bo i eget rum. Det var helt grymt, det och hotellfrukosten :-)

Kommentarer
Postat av: Fröken T

Jo, det är ju just det att man slipper göra saker själv. Fast jag tycker det är rätt skönt att komma hem till sin egen säng oxå sen! :)

Hur är det möjligt att man kan samla så mycket papper i en hög å aldrig rensa? Jag som tycker jag är ganska ordningsam av mig. Ha, kan ju jag tro... *S*

2007-01-28 @ 18:53:46
URL: http://frokent.blogg.se
Postat av: Fröken T

Glömde ju fråga om det var ett vackert bröllop?? Jag tycker vinterbröllop verkar vara lite mäktigare än sommarbröllop... Men jag kan ha fel...

2007-01-28 @ 19:04:46
Postat av: Hanna

Det var vackert - och ganska kyligt. Stackars bruden fick stå och frysa utan allt för mycket på sig.

Visst är det skönt att komma hem till egna sängen. Sååå mycket skönare att sova i...

2007-01-28 @ 19:14:14
URL: http://hannasplats.blogg.se
Postat av: Henrik

Klart det är skönt, men om det är verklighetsflykt, varför? Är ens verklig het så dålig att man vill fly från den? Eller är stället man flyr till så bra att man ständigt vill vara där? Jag antar att människan aldrig blir nöjd...

Jag kanske missförstod inlägget men städer på D är väl inte så svårt att komma på, eller? :)

2007-01-29 @ 09:32:08
URL: http://wreten.blogg.se/
Postat av: Hanna

Nä, inte första till tionde gången du ska göra det. Men sen börjar fantasin tryta när man hållit på ett par timmar. Du får prova själv i situationer då du ska prestera.

2007-01-29 @ 12:00:42
URL: http://hannasplats.blogg.se
Postat av: Weceedee

This is a very good site. Thank you.

2009-04-14 @ 09:00:55
URL: http://www.weceedee.com

Skicka flaskpost

Namn:
Kom ihåg mig till nästa flaskpost

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0