Utsång

Så var det dags, att säga hejdå till Södertörn. Sista seminariet idag som jag hoppas ska förflyta smidigt och framför allt inte dra ut på tiden, vilket det alltid har en tendens att göra vid muntliga examinationer.

Jag har suttit och skrivit ut min rapport idag eftersom jag måste skicka den med snigelbrev till min mentor. Det tog tid med min löjligt dåliga skrivare. Men jag har ju ärvt den förstås och vägrar ge upp för konsumtionen. Jag ska väl inte behöva skriva ut så mycket nu i alla fall. Hoppas jag.

Sen blir det förhoppningsvis utgång och utsång efter skolan. Dricka öl och dränka sorgerna/möta det nya livet i ett töcken av spritånga.

Kommentarer
Postat av: Erlendjessica

This is my first time visiting this site and I found it very informational as a whole. I am so delighted in finding your website!

2009-07-28 @ 08:22:46
URL: http://erlendjessica.3steps.com

Skicka flaskpost

Namn:
Kom ihåg mig till nästa flaskpost

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0