Ute i vacuumet

Min första dag ute i vacuumet. Det kändes helt ok. Staden var tommare än jag mindes att den kunde vara på fredagar.

Jag hade tänkt mig att gå och träna i eftermiddag. Men istället köpte jag hem en massa grejer så att jag kan svulla loss lite hela dagen om jag så vill. Moahahah... Nöt och bär mix lär väldigt gott. Jag gillar när bären blir lite salta från nötterna.

Jag anpassar mig fort. Jag har anpassat mig bra till mitt nya liv måste jag säga. Men det känns konstigt att jag inte ska sitta i skolbänken nu på ett tag i alla fall. Jag gillade att lära mig saker. Aaaah, jag vet det är bra att vara klar, jag har ju faktiskt slutfört något. Men ändå.

Kommentarer

Skicka flaskpost

Namn:
Kom ihåg mig till nästa flaskpost

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0