Toppform

Känner mig på topp idag - som jag hade bestämt mig för att göra. Detta trots att jag fick vänta ut ett pendeltåg som blivit inställd. Där stod jag som lugnet själv och väntade på att ta nästa. I femton minuter. Lugn. Det är stort kan jag berätta.

Ibland blir jag glad när jag ser saker jag har skrivit för tidigare kurser. Jag hämtade ut en rapport som jag skrev i höstas. Jag fick bra betyg och ett bra omdöme. När jag läste kunde jag inte riktigt se det som min lärare sett, men hon blev tydligen nöjd. Och det gläder mig. Jag skrev som om jag förstått litteraturen väldigt väl och tagit in mig själv och mina erfarenheter till stor del. Där vet jag att jag är stark, vad det gäller att reflektera runt mina egna erfarenheter. Därför fungerar rapportarianten mycket bra för mig att examineras inom. Och uppenbarligen kan jag klämma in litteraturen även där. Vad kan man jobba som då?

Kommentarer
Postat av: Karin i London

professionell bloggare?! kram

2007-01-17 @ 19:08:24
Postat av: Hanna

Haha, där sa du nåt :-)

2007-01-17 @ 19:28:26
URL: http://hannasplats.blogg.se
Postat av: Steinagnethe

Good site! Good anti-spam protection of guestbook! Keep it up!

2008-12-22 @ 13:50:58
URL: http://steinagnethe.blogspot.com

Skicka flaskpost

Namn:
Kom ihåg mig till nästa flaskpost

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0