Texter om mig

Om mig. Det borde vara så lätt att skriva om något som jag är expert på. Nämligen mig. Jag gillar att skriva och att behandla favoritämnet borde inte vara svårt. Ändå sitter de där ansökningarna hårt åt. Det är svårt att få ut något. Det blir så lätt klyschigt. Man vill få med en massa viktiga saker, men utan klyschorna. Jag måste försöka hitta lite nya ord som beskriver mig helt enkelt.

Igår satt jag faktiskt och gjorde en lista över saker jag är bra på. Mitt mål var 100 punkter, jag kom till 15. Men de var i alla fall alla jobbrelaterade - eller kan åtminstone överföras på jobbsituationer. Nu borde det bara vara att knäcka knogarna och sätta igång och plita. Men det är ändå något slags motstånd i kroppen. Får se hur lång tid det tar idag innan jag kommer igång. Listan skrevs igår vid 19.30-tiden. Kommer antagligen inte gå bättre idag. Det finns så mycket bättre sätt att fördriva tiden på.

Kommentarer

Skicka flaskpost

Namn:
Kom ihåg mig till nästa flaskpost

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0