Sviken av tv:n

Jag är lite besviken över tv just nu. Jag har alltid haft som kvällsrutin att titta på lättsam tv innan jag går och lägger mig. Och det har alltid funnits något att titta på mellan 23 och 24 på kvällen, Seinfeld, Sex & the city, asgamla Cityakuten, Ali G eller något annat kvalitetsprogram. Men just nu finns det ingenting.

Hittade igår 6:an där de kör gamla Scrubsavsnitt. Jag tycker dock att inget går upp mot Seinfeld på kvällskvisten. Det är för övrigt en gammal public service-räv. Det var där den började gå på lördagkvällar/nätter för länge sen när det begav sig.

Därför har jag just nu svårt att komma till ro på kvällarna. Tv:n stängs helt enkelt av för tidigt. Detta sömnpiller som funkar i de flesta lägen.

Kommentarer
Postat av: Honken

På dagarna är Tre kronor. Underbart! :-)

2007-01-04 @ 10:14:17
URL: http://honkenponken.blogg.se/
Postat av: Fröken T

Håller med! Bästa sövningsmetoden är tv-n, men ja, de flesta sövande program har försvunnit. Fast ikväll är det sex & the city! :D

2007-01-04 @ 10:23:32
URL: http://frokent.blogg.se
Postat av: Hanna

Honken: Jag råkade se Tre Kronor igår. Det var faktiskt riktigt dåligt, inte alls som jag minns det.

Fröken T: Synd att det går så sent bara. Även om jag inte har någon tid att passa känns det trist att låta natten gå för att titta på sånt jag redan sett :-/

2007-01-04 @ 15:41:14
URL: http://hannasplats.blogg.se

Skicka flaskpost

Namn:
Kom ihåg mig till nästa flaskpost

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0