I frysen

Igår under repet kom mina fingrar att bli helt vita och stela av köld. Inomhus. Mina tår gör så där hela tiden, men nu har den taskiga blodcirkulationen smugit sig ut i fingrarna också. Har alltid haft rätt usel blodcirkulation, men det är lite konstigt. Vad gör man åt sånt? Trodde träning ökade blodcirkulationen, men det verkar bara stämma på mig just i träningsögonblicket. För alltid annars är den dålig.

Jag har till och med gått runt och känt mig uschlig och frusen hemma. Igår fick jag ta fram fleecefilten och vira in mig i framför Cityakuten. Det var i och för sig väldigt mysigt att sitta invirad i den, fattades bara en öppen brasa också. Men varför är det så här kallt. Det är inte lika kallt ute nu som det var i förra veckan. Men inne hos mig är det kallare. Eller så är det jag.

Någon brukade säga till mig att man fryser för att ingen tänker på en. I så fall är det någon som slutat tänka på mig under helgen...

Kommentarer

Skicka flaskpost

Namn:
Kom ihåg mig till nästa flaskpost

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0