Handjagande

Jag gillar att vara händig och pyssla, men jag är verkligen inte bra på det. Tar ofta upp nya projekt som att sy, sticka eller pyssla på annat sätt. Det slutar alltid i desperat förtvivlan. För jag tycker det är trist att läsa instruktioner, därför skippar jag dem. Jag är inte särskilt konstnärligt lagd, därför blir det mesta ganska fult. Utöver det är jag överlag bara allmänt ohändig när det kommer till handarbete. Ok, sticka halsdukar gick bra. Men det skiter sig alltid med småsakerna. Som att de insydda trådarna börjar lossa. Jag klarar det bara inte hela vägen.

Idag har jag äntligen tagit tag i att sy upp ett par byxor som legat oanvända länge nog. Ja har kommit så långt att jag har sprättat upp gamla sömmar och strukit dem i lagom längd. Får se hur lång tid det tar innan jag sätter mig framför symaskinen.

Kommentarer
Postat av: Hannah

HANNAH IS BACK ON TRACK!
Nu ännu bättre!

2007-01-23 @ 19:18:08
URL: http://svartkajal.blogg.se

Skicka flaskpost

Namn:
Kom ihåg mig till nästa flaskpost

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0