Erkänd besegrad

Jag har kämpat så länge med Donna Tartts Hemliga historia nu och jag kommer ingenstans. Det går så långsamt framåt fast jag sitter och läser i timmar. Jag vet inte varför jag inte kan koncentrerat mig, för jag gillar hur hon skriver. Det går nog för långsamt frammåt bara. Jag ger upp nu. Den ska ändå åter till biblioteket vilket sekund som helst. Visst får man ge upp? Även om man kommit en tredjedel. Jag våndas för hur lång tid de kvarvarande två tredjedelarna ska ta. Även om jag har tid, jag tror inte det går.

Jag erkänner mig besegrad.

Kommentarer
Postat av: C.

Klart man får ge upp! Bättre det än att inte vilja läsa just för att boken är dålig.

2007-01-22 @ 10:48:15
URL: http://arligheter.blogg.se

Skicka flaskpost

Namn:
Kom ihåg mig till nästa flaskpost

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0