En större biceps

Vaknade utan huvudvärk men med fruktansvärda skrik. Det var inte mina egna, utan grannens. Började skrika redan vid 9 imorse, jag somnade om mellan skriksalvorna. Älska Söder. Mycket trash här.

Har fortfarande mörka fläckar på min kropp av blodutgjutelser. Då vet man att man haft en roliga dag innan, om man inte blivit misshandlad förstås. Dessutom lite träningsvärk i min högra biceps. Nu vet jag vad jag ska börja träna för att få träningsvärk i dem i fortsättningen. Klättra på stänger verkar fungera för mig. I övrigt faktiskt ingen större kroppssmärta.

Har en låt på huvudet som vägrar ge med sig. Bra vibrationer. Jag vet, det är inte sunt. Alldeles för mycket schlager igår. Men den låten blev ju ändå förevigad. Med lite darr på rösten av återhållna känslor, inte mina förstås, utan brudens.

Kommentarer
Postat av: Foundrome

Just passing by, tripped over your site really. Still, looks nice.

2008-02-15 @ 13:39:04
URL: http://foundrome.blogspot.com
Postat av: Runaridun

How can a person get info. on friends and family in p.a. and thank you for having this site .

2010-05-13 @ 13:45:26
URL: http://runaridun.3steps.com

Skicka flaskpost

Namn:
Kom ihåg mig till nästa flaskpost

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0