Dagen B, som i bröllop

Idag sticker jag iväg till Dalarna för att gå på bröllop. Det blir en helhelg på hotell. Ser väldigt mycket fram emot mitt singelrum och poolområde. Dessutom hoppas jag att min gigantiska tyllkjol ska göra lika stor succé som den gjorde sist jag hade den på mig – och att den inte ska vifta ner för mycket saker på golvet som jag passerar förstås. Den har annars en tendens att göra det...

 

Känner mig lite piggare i kroppen idag. Ser fram emot ett par timmar i bil som kan förmöra mig. Eller också kan jag kanske ta mig en liten lur. Beror på vem jag hamnar i baksätet med.

Jag återkommer imorgon med en rapport från en stor helg – förhoppningsvis. Tjingeling!


Kommentarer

Skicka flaskpost

Namn:
Kom ihåg mig till nästa flaskpost

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0