Boar

Idag är en ganska behaglig dag. Det är som att jag äntligen börjar landa och komma till ro i livet post studier. Jag har rent av börjat boa här hemma, går runt och städar, pillar och funderar över hur jag skulle kunna göra om lite. Det känns bra. Jag vill ha ett tryggt hem - och ett som känns som jag.

Förra gången jag möblerade om hamnade min säng inte så bra. Jag hade svårt att sova de första veckorna - tror att jag hamnade i någon slags energifält. Det var också då mannen började komma och hälsa på mig på nätterna. Han som dyker och och står och tittar på mig eller sätter sig på min sängkant. Han återkommer fortfarande ibland, men jag tror att han lugnat sig lite. Hur som helst vill jag undvika liknande saker, så sängen får stå där den står.

Jag ritade för ett tag sen upp min lägenhet och mina möbler ovanifrån och klippte ut dem för att hitta den ulitmata möbleringen. Visade sig vara helt omöjligt. Men principen var i alla fall väldigt praktiskt, till skillnad från att släpa runt med möblerna vilket jag brukade göra i mitt flickrum. Bra träning i och för sig, men man blir så varm. Får se vad det blir.

Kommentarer

Skicka flaskpost

Namn:
Kom ihåg mig till nästa flaskpost

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0