Bastu och mitt finska jag

Igår kom jag till en ny insikt. Nämligen den att vi har bastu i huset!! Efter sex år i byggnaden låts jag förstå att det finns en bastu. Hur kan jag ha missat? Jag är för fasen finne! Inte så att jag rusar ner för att boka in mig varje dag för tvagning, men det är ändå skönt att veta att det finns en nära tillgänglig. Mitt finska jag gör sig påmint - igen. Det gör det med jämna mellanrum numer.

Kanske borde bjuda in några vänner för lite bastu i all avspändhet. Bastu och öl, låter inte fel i mina öron. En veckobastu är annars inte att förakta. Måste ner och spana på den vid tillfälle i alla fall.

Ikväll får det nog bli bad och en kall öl istället. Eller bara bad, det funkar det med.

Kommentarer
Postat av: Karin i London

ahhh, bastu. sa harligt. Pimms har en skittaskig reklam har dar dom drive rmed bastande blonda svenskar med jattekul dialekt. kul... jag menar... eh...
jo, dte ar kul. dom later som min pappa. jag langtar hem. kram

2007-01-05 @ 18:37:52
Postat av: Hanna

Mnåå, gulligt att de driver med blonda svenskar, verkligen.

Själv längar jag till London när jag tänker på Pimms. Måste åka dit snart.

Kram

2007-01-06 @ 16:49:59
URL: http://hannasplats.blogg.se
Postat av: Karin

woah, kom o halsa pa mej da, fixar Pimms med rabatt! :) haha, kram

2007-01-08 @ 17:44:44

Skicka flaskpost

Namn:
Kom ihåg mig till nästa flaskpost

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0