Vintervila

Jag drömmer så otroligt mycket just nu. Antar att jag inte sover så hårt. Drömde att jag var tvungen att balansera på en bräda på vattnet och att vi skulle sova i en sjö för 20 kr som några sjörövare kammade in. Mycket märkligt. Jag lyckades i alla fall vakna vid 3 inatt och komma på att jag inte tagit fram frukostbröd. Så det passade jag på att göra. Glömmer ofta bort det nu för tiden. Vet inte vad som är på gång riktigt.

Ny dag att utföra lite sysslor på. Lycka till med det. Min bok hägrar och det är nästan det som tar mest tid - efter bloggandet. Grr... Sen ska jag nog skriva en låt i alla fall. Och kanske hitta det perfekta jobbet. Oroar mig lite eftersom det kommer väldigt få nya jobb just nu. Har sommardvalan redan satt in? Då får jag panik! Ska jag behöva sommarjobba i sommar också och inte få någon semester? Jag blir nästan gråtfärdig när jag tänker på det.

Kommentarer

Skicka flaskpost

Namn:
Kom ihåg mig till nästa flaskpost

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0