Solstråle

En liten solstråle, lite dramatik och eventuellt någon handdocka. Det är det enda jag kräver idag.

Och planerna ska inte behöva gå om intet, om jag håller mig upprätt tills ikväll vill säga. Då blir det nämligen musikalen Avenue Q tillsammans med en utvald klick av familjen. Där ingår numer två solstrålar så vitt jag förstår. Musikalen ska dessutom vara knasig och rolig och utgöras av ett antal handdockor, vilket gör att mina krav kan ses som möjliga att uppnå denna dag.

Tills dess kvarstår några timmar i ingenmansland. Jag vet inte riktigt hur jag ska fördriva dagen. Hade egentligen tänkt gå och gymma, men jag kanske borde ligga lite lågt ett tag till. Känner mig inte riktigt kry än. Kan nog spara lite energi tills i helgen då det blir mer dans.

Kommentarer
Postat av: Karin i London

jag har hort jattebra grejer om avenue q, du far skriva en recension imorrn! kram

2007-02-15 @ 12:34:45
URL: http://beetlebum.blogg.se
Postat av: Hanna

Det ska jag göra, förhoppningarna är skyhöga. Kram

2007-02-15 @ 15:35:24
URL: http://hannasplats.blogg.se

Skicka flaskpost

Namn:
Kom ihåg mig till nästa flaskpost

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0