Näsfräs

Det var lite svårt att sova inatt med den här sträva halsen. Jag gjorde allt jag kunde i ingefärsväg igår. Åt till och med rå ingefära. Det fräser till i näsan kan jag säga.

Som om det inte var nog kom jag på att jag glömt ta ut bröd ur frysen igår. Så jag måste vänta tills det tinat lite innan jag ger mig på att skära i det. Får försöka överleva utan mat en stund.

Det var härligt svinkallt igår när jag gick hem. Så där så att det liksom fryser till i näsan när man andas. Det kändes som att näsborrarna klibbar ihop och man inte får luft. Det var länge sen. En härlig känsla när det nu ska vara vinter.

Jag kommer för övrigt inte åt min bloggsida just nu. Was ist los?

Kommentarer
Postat av: Henrik

Bra! Att äta eller bara ha en bit ingefära i munnen är också bra... jag är i princip frisk nu, bara snoret i näsan som inte vill ge sig... o jag vill gärna tro att jag har ingefäran att tacka för det. =) Krya på dig nu!

2007-02-07 @ 22:44:59
Postat av: Hanna

Jag tror fortfarande, jag tycker tyvärr inte effekterna av min tro ger mig så mycket i nuläget. Men jag kämpar på...

2007-02-08 @ 10:01:43
URL: http://hannasplats.blogg.se
Postat av: Bastiankatinka

Thanks for your hard work,the info ,links , and rescourses are an asset to our business.

2008-12-03 @ 18:35:22
URL: http://bastiankatinka.20six.fr

Skicka flaskpost

Namn:
Kom ihåg mig till nästa flaskpost

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0