Mer Norah...

Vad är väl Melodifestivalen när Norah Jones finns. Mer melankoli än så kan man väl knappast kräva en kväll som denna.

As I sit and watch the snow
Fallin' down
I don't miss you at all
I hear children playin' laughin' so loud
I don't think of your smile

So if you never come to me
You'll stay a distant memory
Out my window I see light doing dark
Your dark eyes don't haunt me

And then I wonder who I am
Without the warm touch of your hand

And then I wonder who I am
Without the warm tough of your hand
As I sit and watch the snow
Fallin' down

Norah Jones - I don't miss you at all

Kommentarer
Postat av: Fröken T

Känns som att jag måste fixa någon låt med Norah Jones så jag får höra låten för det är en fin text!

Ja, jag är helt kär i den här lilla ungen. Hon är så rackarns go! :) Men som med allt annat så kan det bli lite för mkt ibland... ;)

Jo, men när man blir något äldre kan det säkert vara hur mysigt som helst att bo i nått litet samhälle. För det första så skulle man kanske kunna få en del vänner å slippa åka så långt för å träffa folk. Å dessutom har jag hört att det är lätt att få hjälp med saker och ting i små samhällen, jämfört med i stan där man knappt får hjälp med att starta bilen om man har problem... :/

2007-02-17 @ 20:57:14
URL: http://frokent.blogg.se
Postat av: Fröken T

Eller hur! Vad är det som är så svårt med att bara säga det man vill? Jag brukar som sagt tokignorera sånt bara för sakens skull. Men vissa lär sig ändå aldrig, störande värre!

Precis! Jag är rätt så förtjust i Gotland och Norrland, å på båda ställena finns det ju små samhällen som kan vara perfekta. Men jag vet inte riktigt om jag har lust att bosätta mig på en ö eller många, många mil från den här stan. Lite kontakt med familjen och så vill jag nog ändå ha... :/

2007-02-18 @ 10:48:25
URL: http://frokent.blogg.se
Postat av: Hanna

Fröken T: Jag brukar också ignorera den typen av beteende. Tycker det är så irriterande.

Du måste absolut fixa lite Norah Jones. Hon är grym om man är sugen på lite softare än rock.

2007-02-18 @ 10:54:45
URL: http://hannasplats.blogg.se

Skicka flaskpost

Namn:
Kom ihåg mig till nästa flaskpost

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0