Fiskklassiker

Jag känner mig på gränsen till ledbruten idag. På ett bra sätt. Efter mitt gympass igår är det precis så här jag vill känna mig. Ont i armar och magmuskler. Trist att jag måste vänta så länge tills nästa pass bara...

Idag har jag en massa saker jag borde ta itu med. Exempelvis insåg jag att mitt badrum skulle behöva en rejäl avskrubbning. Förstår inte att det ska ta sån tid innan jag tar tag i det. Har funderat på det ett tag nu, men det blir bara inte av.

Insåg också att tv:n erbjduer lite kvalitativ underhållning ikväll i form av A fish called Wanda. Den ger mig oftast rysningar, med pommes i näsan. Samtidig är det en klassiker som väcker gamla minnen, nästan i klass med lukter.

Kommentarer
Postat av: Karin

jag alskar Wanda. Kollade pa den med Carel och han skrattade sa mycket att han grat. hihi.

jag ska ut och springa igen nu... jipiiiii

2007-02-23 @ 13:24:36
URL: http://beetlebum.blogg.se
Postat av: Hanna

Karin: Visst är den grym. Något att pigga upp sig lite med.

2007-02-23 @ 15:42:18
URL: http://hannasplats.blogg.se

Skicka flaskpost

Namn:
Kom ihåg mig till nästa flaskpost

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0