En utmaning

Jag har blivit utmanad av Karolina.

1. Kan du fixa en punktering och byta torkarblad själv? Min cykel lämnar jag in när jag får punka. Bil har jag ingen.

2. Hur äter du ett äpple? Genom att tugga det.

3. Är du rädd för små svarta kryp med många ben? Nej.

4. Big Brother eller Sportnytt? Sportnytt, alla gånger. Inte för att jag ser det så ofta, men om jag råkar göra det gör det inte precis ont någonstans. Det gör det om jag skulle råka behöva se Big Brother. Fyy!

5. Rent spontant, om du får välja en present till dig själv, vad skulle det bli då? En som jag inte räknat med men som jag verkligen behöver.

6. Är du mörkrädd? Bara inomhus :-) Finns för många vilsna själar hos mig.

7. Resmål som fascinerar? Finns mycket i Sverige jag skulle vilja se: fjälltoppar och Höga kusten i norr eller små öar utanför Västkusten i söder.

8. Ditt senaste telefonsamtal? Med lillebror, vi försökte hitta en kväll då jag skulle kunna komma dit.

9. Om du får välja en artist som kommer och spelar för dig på din födelsedag, vem blir det? Det måste bli Marit. Även om jag nog helst skulle vilja ha hit Kent, men jag tror de är allt för tråkiga när de måste göra något ofrivilligt. Marit tror jag vore behagligt - och riktigt bra förstås.

10. Förrätt eller efterrätt? Förrätt förstås!

11. Bästa stunden på dagen? Morgonen efter en god natts sömn och sovmorron framför kaffe, macka och tidning.

12. Tre saker du alltid har med dig? Busskort, förståndet och lypsyl.

13. E-post eller snigelpost? E-post, jag gillar när det går fort. Dessutom litar jag inte på att snigelposten kommer fram. Har sett allt för många prov på när den inte gör det.

14. Den senaste komplimangen du fick? "Du är klok och en bra person."

15. Senaste gången någon skällde på dig? Det var på streetdancen förra veckan. Vår lärare där börjar alltid med att ge oss skäll för något, förutom idag (?). Hon måste ha varit sjuk eller något.

Kommentarer
Postat av: Karolina

Tråkig lärare ni har? :/ Tack för att du svarade på frågorna :)

2007-02-25 @ 19:03:24
URL: http://www.xarro.com
Postat av: Hanna

Karolina: Ja, det är en lite udda metod. Men den verkar funka för henne. Hon gör roliga koreografier i alla fall.

2007-02-25 @ 19:19:39
URL: http://hannasplats.blogg.se
Postat av: Linusmarianne

Keep up the good work.

2009-08-06 @ 09:33:24
URL: http://linusmarianne.blogspot.com

Skicka flaskpost

Namn:
Kom ihåg mig till nästa flaskpost

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0