Dansant

Det börjar kännas lite i kroppen nu, att dansen har satt igång. Jag vaknade med en sträckning/träningsvärk i sidan. Vet precis vilken rörelse det var ifrån igår. Men det hindrade mig inte från att ha en hel eftermiddag i dansens tecken idag. Nu sitter jag här med min proteindrink och tar det lite lugnt.

Tror det är bra att min kropp får vila imorgon. Men det var två riktigt roliga klasser idag. Det var länge sen jag körde diagonaler och jazzmoves. Jazzfunken förra terminen var verkligen annorlunda än alla andra klasser jag varit på i jazzfunk. Det var skönt att få köra lite teknik igen. Bra för mig. Kände att det var lite stelt här och där...

Nu blir det dusch och middag. Sen hoppas jag på att få krypa upp i soffan med något onyttigt.

Kommentarer

Skicka flaskpost

Namn:
Kom ihåg mig till nästa flaskpost

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0