Bokmal

Jag blir förvånad över hur snabbt dagarna går. Jag är faktiskt expert på att skapa mig nya rutiner för att ruta in dagarna. Min fantastiska Peter Robinson-bok gör det inte precis svårare. Har som tur är en bok att följa upp med när den snart är slut. Tänkte reservera ett antal böcker på biblioteket sen, men jag vet inte. Bokrean börjar på tisdag och jag har ett presentkort på Akademibokhandeln som jag skulle kunna passa på att spendera på lite reaböcker. Men det innebär att jag måste släpa mig dit och slita och riva tillsammans med alla andra. Har redan sett ut ett antal böcker jag skulle kunna tänka mig. Bland annat av Stieg Larsson. Men dessutom tänkte jag köpa en bok om att sy kläder. Det skulle ju kunna vara något att sysselsätta mig med här på dagarna. Har tänkt mycket på att jag skulle vilja sy, men de gånger jag försökt har det inte blivit riktigt som jag tänkt mig. Men med lite handfasta råd kanske det skulle kunna gå bättre.

Ska jag alltså orka släpa mig till Akademibokhandeln på tisdag? Ett alternativ är att vara där vid 0.00. Var förbi Fältan igår för att känna efter hur det kändes att vara där. På väg dit snöade och blåste det på Valhallavägen så att jag trodde jag skulle dö. Jag var frusen sedan tidigare, men de sista 10 metrarna trodde jag inte jag skulle överleva. Jag var säker på att frysa fast där utanför och aldrig mer ta mig upp.

Nå, jag överlevde. Frågan är om jag orkar släpa mig dit igen - nattetid - för att slita under en rea. Reor överlag är inte min grej. Helt enkelt.


Kommentarer
Postat av: Tobiasmarita

Cool site. Very beautifull , good dizzying . Im glad for you.

2008-11-26 @ 10:41:59
URL: http://tobiasmarita.3steps.com

Skicka flaskpost

Namn:
Kom ihåg mig till nästa flaskpost

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0