Bloggoholictendenser

Har sovit djupt och alldeles för länge idag. Kommer aldrig att hinna med att få i mig alla mål mat innan dansen idag. Oroande!

Däremot drömde jag en massa inatt. Det sista jag drömde var att jag bet av en baktand - rejält. Det är lite av en mardröm som återkommer. Mycket obehagligt. Den här gången var jag dock inte så oroad, förutom över allt kraschande som jag hörde i huvudet (undrar vart det kommer ifrån när man drömmer?). Men jag drömde även att jag mötte en annan bloggerska, vars blogg jag sällan besöker, hemma i min hemstad på en kulle där vi brukade åka pulka som barn. Vad gjorde hon i min dröm? Vi pratade blogg i alla fall.

Är det ett tecken på att man är bloggoholic när man till och med drömmer om bloggen? Har jag skaffat mig ett beroende? Aaargh...

Kommentarer
Postat av: Blingbling

Jag såg en annan bloggare på t-banan härom dan. Det kändes jättekonstigt. Jag vet allt om hennes liv samtidigt som vi aldrig träffats tidigare. Inte heller känner jag henne. Jag har bara läst henne. Tänkte först gå fram och säga hej, men hejdade mig. Hon hade nog blivit väldigt förvånad.

2007-02-19 @ 12:52:28
URL: http://blingbling.webblogg.se/
Postat av: Hanna

Såg också en bloggare IRL igår. Det är väldigt konstigt. Om det var någon jag sympatiserade med skulle jag nog kunna gå fram, men jag vet inte.

2007-02-19 @ 13:04:10
URL: http://hannasplats.blogg.se
Postat av: Runaranna

I have surfed to your site accidentally and can not break away from it. It is really great!

2009-03-06 @ 10:25:55
URL: http://runaranna.20six.fr

Skicka flaskpost

Namn:
Kom ihåg mig till nästa flaskpost

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0