Julefrid

Det var skönt att vakna till en ny dag, fri från bakisbojorna. Jag satt igår och blev sentimental när jag såg Sweet home Alabama på tv. Jag är otroligt känslig när jag är bakis. Och jag har otroligt svårt att komma i säng på kvällen, för mins synapser spelar mig alltid svåra spratt, ger mig ångest - över allt och inget.

Att det är dagen innan julafton känner jag inte av. Det är nästan konstigt att ha en lång helg och sen julafton på det. Och inte en enda sak jag måste göra. Rätt skönt. Jag känner mig avslappnad. Ska försöka finna ro att läsa, det var otroligt länge sen jag gjorde det. Även bokhögen växer i takt med tidningshögen.

Dessutom har jag en massa foton att administrera. Jag ska nog få dagen att gå.

Läs även andra bloggares åsikter om

Kommentarer
Postat av: Beyonce

Låter som en skön dag.

2007-12-23 @ 22:53:15
URL: http://bday.blogg.se
Postat av: Blingbling

God Jul på dig Hanna.

2007-12-24 @ 11:44:24
Postat av: Hanna

Beyonce: Det var det.
Bling: God jul på dig med!

2007-12-24 @ 12:26:47
URL: http://hannasplats.blogg.se

Skicka flaskpost

Namn:
Kom ihåg mig till nästa flaskpost

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0