Rent - back to the scene

Jag har lyssnat ganska mycket på Rent de senaste dagarna. Gillar musiken riktigt mycket. Så mäktig! Så ringde precis storebrorsan (hörde knappt att det var han för han var så hes) och undrade om jag ville se den igen. Han har redan sett den två gånger, lätt förälskad. Jag har faktiskt tänkt att jag skulle vilja se den igen, få lite fler trådar att reda upp sig. Så på torsdag är det Rent - återkomsten som gäller. Det ska bli kul!

Jag köpte två nya pluppar till min perkolator på Clas Ohlson idag. De behöver tydligen bytas ut ibland. Så det var inte bara jag som lyckats paja den med andra ord. Jag var lite orolig att jag skulle behöva köpa en helt ny perkolator nu. Puh.. I alla fall var själva bytet enklare sagt än gjort. Det är små metallpluttar man måste böja ut för att få ut pluppen och de var inte helt lätta att komma åt. Stod och pillade rätt länge med det innan jag lyckades (offrade en och annan nagel på vägen). Jag hoppas att det är två år tills jag måste göra det igen.

Kommentarer
Postat av: Honken

Ahh, coolt med Rent! Du måste berätta hur det var. :)

2006-09-25 @ 08:37:26
URL: http://honkenponken.blogg.se/

Skicka flaskpost

Namn:
Kom ihåg mig till nästa flaskpost

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0