Oron fräter och tar stora tuggor av min själ

Jag hade fel. Oron har inte släppt. Jag har gjort lite vettiga saker idag som att städa, gå ut med återvinning, lämna kläder på Myrorna och läst plugg. Men oron släpper inte. Det är något som saknas. Som att jag vill ge mig ut, men jag har ingenstans att gå. Som att jag har köpt allt jag vill köpa. Det finns ingenstans att ta vägen, inget att se. Jag tror att jag håller på att bli galen - på riktigt. Det finns inget sug efter något längre. Jag är inte ens sugen på någon mat, inte på vin, inte på något gott. Jag blir nästan illamående av choklad. Är själen också på väg att ta höst nu eller? Jag trodde det skulle bli skönt med höst, ha något att göra, något som är självklart. Men jag tror att jag behöver värme. En vinterjacka att gömma mig i, eller en resa till ljuset.

Kommentarer
Postat av: Kattis

Eller en kram kanske?

2006-09-02 @ 20:47:28
URL: http://knatzo.blogg.se
Postat av: Honken

Åhh, det är aldrig skönt med höst! :-)

2006-09-03 @ 17:58:54
URL: http://honkenponken.blogg.se/

Skicka flaskpost

Namn:
Kom ihåg mig till nästa flaskpost

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0