Idag då?

Jag tror att jag just bangade gymmet för att istället göra lite armhävningar hemma på golvet. Jag är lite osäker på vad anledningen till denna plötsliga ingivelse var. Jag fick för mig att jag hade en massa annat jag måste hinna med idag innan gruppen kommer förbi ikväll. Jag funderar fortfarande på huruvida jag ska göra egen pizza till dem. De vet inte om att jag funderar på det och har alltså inte fått göra sin röst hörd i frågan. Dessutom kan någon vara allergisk mot något eller bara allmän motståndare mot något. Puh! Jag kände bara att jag inte var sugen på köppizza som vi snackat om. Jag får väl göra en liten gallup helt enkelt.

Sen är det väl dags för mig att städa lite tror jag. I den här enkäten jag fyllde i för några dagar sen angående hälsa, frågade de hur många timmar jag lägger ner på hushållsarbete. Det var mycket nedslående att börja räkna efter. Det är ju hur mycket tid som helst som går åt till att laga mat, städa, tvätta och handla. Nästan som ett heltidsjobb. Då har jag ändå ingen stor lägenhet eller ett stort hushåll i övrigt.

Så ska jag återvända till några affärer med grejer som jag inte alls skulle ha fått med mig hem i en påse. They belong in the store.

Kanske hinner med lite studier också innan de andra dyker upp.

Kommentarer
Postat av: Tinna

Mycket hushållsarbete blir det ju ;). Förresten, vad pluggar du?

2006-09-17 @ 17:58:10
URL: http://tinnalove.blogg.se
Postat av: Hanna

Tinna: Jag läser till Retorikkonsult.

2006-09-17 @ 19:28:25
URL: http://hannasplats.blogg.se
Postat av: Torlive

Nice site, regards from the netherlands!

2009-09-11 @ 08:40:16
URL: http://torlive.3steps.com

Skicka flaskpost

Namn:
Kom ihåg mig till nästa flaskpost

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0