Attityd - eller dryg om man så vill

Hade vikarie på dansen idag. Han utstrålade mycket attityd på helt fel sätt. Det kändes som förnedrings-TV, fast utan TV:n. Han körde på i högt temop utan att se sig om och utan att riktigt bry sig om hur dåliga vi var. Den ena gruppen körde han tillsammans med men inte den andra, som var sämre. Shit, jag har aldirg känt mig så dålig. När jag drog sa jag "hedjå". Han måste ha hört för det var bara två andra där inne. L sa också hejdå. Men inte svarade han.

Men han verkade ung, han var säkert osäker. Tre tjejer som också var väldigt unga stod längst fram och fnittrade hela tiden. Det verkade han dock gilla. Men jag hoppas att vi inte ska ha honom igen. Han ingav inget förtroende från början eftersom han kom sent och inte ens brydde om att presenterade sig eller det han skulle göra. Puh, nu får jag väl se fram emot nästa tisdag redan då.

Kommentarer

Skicka flaskpost

Namn:
Kom ihåg mig till nästa flaskpost

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0