Vakenhet

När jag som mest behöver sömn är det klart att jag ska ligga vaken. Till 5 låg jag vaken men skenande hjärta och kände hur halsen blev tjockare och tjockare. Jag tror att min kropp mest av allt behöver den läkande vilan, men det blev inget med det. Det måste ha varit som ett aerobicspass med tanke på vilken hjärtfrekvens jag hade.

Jag blev faktiskt hemma från jobbet idag. De blev nog besvikna, men jag kände att jag inte orkar. Jag blir helt spattig i kroppen när jag har legat vaken en hel natt (nästan). Det i kombination med min hals gör mig inte till en rolig människa. Jag vet inte om jag har huvudvärk eller om det är trötthetsmolande som dunkar.

Jag ska äta fruksost och sen försöka se om jag kan få somna en stund. Det är vad jag mest av allt skulle vilja. Ska det vara så svårt då?

Kommentarer
Postat av: Todaylouis

Geart site alot of good info that i couldnt find anywhere else thanx!

2008-01-04 @ 13:27:36
URL: http://todaylouis.blogspot.com

Skicka flaskpost

Namn:
Kom ihåg mig till nästa flaskpost

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0