Torsdagswhiskeyn

Idag kom det, efter ett och ett halvt år. Jag känner mig förkyld. Trött i hela kroppen och tjock i halsen. Det vore löjligt dåligt tajmat eftersom jag har bestämt massor med saker i helgen. Jag som annars är så ouppbokad. Jag har ju startat mitt nya sociala liv. Ja, så kommer detta. Jag vägrar, därför var jag och tränade som vanligt. Tror inte det blev bättre. Beklagade mig för mamsen i telefonen. Hon sa: "Klart du inte kommer att bli sjuk!" Så nu sitter jag här och värmer halsen med ett glas whiskey. Snart är det largesize tekanna som gäller. Satte i mig inlagd ingerfära som jag hittade i kylen, en halv burk. Kändes mycket bättre precis efteråt. Jag tror på ingerfärans kraft. Mycket! Snälla!

Några andra dunderkurer som fungerar? Jag vägrar verkligen!

Kommentarer
Postat av: Paulina

Haha, stackare.. Jag kan bara råda dig till att äta, vila och dricka, men det visste du väl redan innan?

Krya på dig.

2006-10-20 @ 00:41:13
URL: http://rainfor.blogg.se
Postat av: leopardia

titta, jag hittade ditt eget tips här, gå och ät lite ingerfära nu och bota hostan! :)

2008-04-12 @ 16:18:33
URL: http://leopardia.webblogg.se

Skicka flaskpost

Namn:
Kom ihåg mig till nästa flaskpost

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0